Održana promocija knjige “Ruralni turizam u Crnoj Gori – Marketing aspekt razvoja”

Promocijom knjige “Ruralni turizam u Crnoj Gori – Marketing aspekt razvoja”, autora dr Ilije Morica, u Tehnopolisu je danas obilježen svjetski dan turizma.

Autor knjige, dr Ilija Moric, objašnjavajući specifičnu lokaciju i kvalitete Crne Gore vezano za ruralni turizam, izrazio je posebno zadovoljstvo činjenicom da je upravo Tehnopolis, kao inovaciono preduzetnički centar, izdavač ove knjige, objašnjavajući da su upravo inovacije ali i preduzetništvo ključni segmenti za razvoj ruralnog turizma u savremenom svijetu.

Kao mentor autora, kako tokom studija tako i tokom procesa pisanja ovog djela, prisutnima se obratio i Božo Mihailović, profesor na Ekonomskom fakultetu UCG.

„Ova disertacija i ova knjiga su veoma dobar spoj između teorijskih spoznaja najnovije literature iz ove oblasti i istraživanja koje je primijenjeno na ovu relativno novu oblast, posebno na Crnu Goru, što joj daje upotrebnu vrijednost. Taj spoj dvije potpuno nove oblasti iziskivao je poseban napor autora, budući da je marketing kao poslovna oblast relativno nov, a ruralni turizam je još mlađi, i autor je ovim djelom, kroz 14 glava, uspio da nam osvijetli tu problematiku i napravi kvalitativan spoj, a i da, inžinjerski rečeno, „zavari“ to na dobar i kvalitetan način“, zaključio je Mihailović.

Izvršni direktor Tehnopolisa, Ratko Bataković, kazao je da je čast da se u Tehnopolisu na ovaj način obilježava svjetski dan turizma, promocijom jedne veoma značajne knjige za našu državu i za sve one koji se bave segmentom ruralnog turizma, te iskazao zadovoljstvo zbog toga što se upravo Tehnopolis pojavljuje u ulozi izdavača ove knjige.